Halloween is knocking on the door

Hej och hå! Läget ? Med mig är det sådär, vaknade upp imorse helt genomförkyld och jag ville helst av allt bara dra täcket över huvudet, men jobb stod på schemat så jag fick tvinga mig upp och fara iväg. Det var en lugn dag på jobbet iallafall och jag fick till och med gå tidigare så det var skönt. På vägen hem mötte jag Romain på Asda och handlade lite mat osv och nu sitter jag i soffan med mjukiskläder och bara slappar. Ska nog straxt laga något simpelt till middag och sedan börja redigera min nästkommande vlogg! Ni har väl inte glömt att prenumerera på min YT-kanal? <--- LÄNK! I kommande vloggen visar jag bland annat när jag skapar de två fina pumpagubbarna ni ser på bild.

Hur som helst. Kan knappt fatta att det snart är halloween. Och när halloween är över så är det ju liksom nedräkning till advent och jul. Kan ni fatta ?!?! Helt galet. Men jag är taggad! Wiiho.

Nähe nu ska sjuklingen gå och snyta ut allt snor ur hjärnan. Kram på er!

Always | |
Upp