NEW COVER ON MY CHANNEL

Kolla hääääär! Min första cover på väldigt länge är nu uppe på min kanal, så himla trevligt! Jag och Linus spelade in den förra helgen och den har nog varit uppe i typ två dygn nu men har bara inte delat den här än. Det är inte perfekt men vad gör det när det är live ? Jag är ändå helt okej nöjd med den och är så himla taggad på att fortsätta spela in mer att lägga upp!
 
Hej förresten! Jag hoppas att ni har sovit gott. Romain och jag var uppe lite väl länge igårkväll/natt för vi tittade på GoT och det går ju bara inte att sluta för det är så jäkla spännande! Ikväll ska vi fortsätta, det är sååå bra. Iallafall, jag ställde klockan på 10 imorse men min förkylda kropp var helt slut så jag snoozade till 11. Som tur är så börjar jag inte förrän vid två idag så det är skönt. Jag har precis ätit frukost och ska nu gå upp och fixa i ordning mig lite.
 
Jag önskar er en fin tisdag! ♥
 
Music, Singing | |
Upp