Autumn is coming

Godmorgon allesammans! Hur står det till? Jag är lite shaky denna morgon då Romain åkte till Frankrike för en timme sedan och han ska stanna där i två veckor. Det jobbiga är att jag typ har glömt hur man lever på egen hand. Så den senaste timmen har jag spenderat gråtandes i soffan. Nu har jag försökt cheera upp mig själv med lite Sex and the City och overnight oats till frukost. Jag är ledig idag och imorrn och på måndag börjar jag mitt nya jobb, spännande och nervöst.
 
Idag ska jag åka till Kingston och uppgradera mitt bankkonto samt shoppa lite höstkläder ifall jag hittar något intressant. Sedan ikväll blir det kanske middag med en vän nånstans. Förresten, ser ni vår nya TV-bänk på första bilden här? Vi beställde den på IKEA och fick den levererad för någon vecka sedan, så äntligen är det inte lika tomt på andra sidan vardagsrummet. Och på tal om TV, igår såg vi färdigt säsong 6 av Game of Thrones och jag smäller av vad bra det är!! Bölade järnet och nu vill jag bara att dessa två veckorna ska gå snabbt så vi kan beta av säsong 7 med en gång.
 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan bege mig mot Kingston.
 
Jag hoppas att ni får en fin lördag! ♥
 
Always | |
Upp