Last couple days

Hösten börjar närma sig och det betyder även att det mesta "goes back to normal". Alla kommer tillbaka till London, rutinerna börjar osv. Löven börjar falla vilket är rätt fint så länge det inte spöregnar och blåser. Jag har börjat tända doftljus här hemma varje kväll och det är så mysigt!

Den här veckan har jag jobbat, tränat, ätit brunch i Clapham, och bäst utav allt: varit på Alice Adventures Underground. Det är en slags show och "tour" ihopblandat. Det är Alice in Wonderland, teater och musikaligt och fantastisk rekvisita men man får liksom gå igenom alla olika världar och rum och interacta med skådespelarna och på ett sätt vara med i själva storyn. Så himla häftigt!

Nu har slutet av veckan anlänt och jag är faktiskt ledig idag! Jag ska jobba imorrn eftermiddag/kväll så fick ledigt idag vilket är skönt. Solen skiner och Romain och jag ska åka till Kingston för vi båda behöver köpa byxor. Sååå, that's the plan. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för dagen.

Ha en fin fredag, allesammans!

Always | |
Upp