MY VERY FIRST VLOG!

Jag har börjat vlogga! Såååå roligt. Jag har funderat på att börja vlogga i över ett år och sedan Romain nämnde att det skulle passa mig bra i våras så har jag planerat massor inför det. Nu har jag äntligen kommit igång, första videon är uppe! Som jag skriver i beskrivningen så är den långt ifrån perfekt, jag lär mig fortfarande både Final Cut Pro och att faktiskt prata framför kameran. Men det är åtminstone en början, och nu kör vi! Jag håller redan på att redigera vlog nummer 2 som kommer att bli en resvlogg från när vi var i Frankrike. Den kommer upp nångång under nästa vecka.
 
Jag hoppas att ni gillar videon! Tryck gärna tummen upp isåfall och glöm inte att prenumerera ♥
 
Nu väntar jag på att Linus ska komma hit. Vi ska laga vegetarisk lasagne, mums!
 
Kram på er!
 
Always | |
Upp