GIRL POWER PREMIERE

Ja ni .. vad ska jag säga. Jag är typ mållös. Gårdagen var något av det bästa som någonsin hänt mig. Det var dags för premiär av vår show Girl Power - The Spice Girls Experience. Detta ägde rum nere i Weymouth (södra UK) precis vid havet, vilket bara det var sjukt härligt att få vara vid kusten. Vi var så himla nerviga hela dagen men det var fullt ös med smink, soundcheck, mat och fix. Helt plötsligt var klockan 19:30 och vi stod bakom ridån och hörde sorlet från publiken. Bandet var redo, vilka förövrigt är tre stycken helt underbara killar! Vi var redo, iallafall så redo som vi kunde bli med tanke på nervositet och allt annat.
 
När showen väl var igång så bara njöt vi. Det var så jäkla jäkla roligt!! Under första akten satt folk ner, sjöng med i de lugna låtarna och jublade, men i andra akten blev folk galna, hela teatern var på fötterna och dansade, klappade, skrek och sjöng. Folk var vid scenkanten och ville ta våra händer, en hel del fulla 30+ kvinnor, en hel del barn och någon ynka man här och där. Jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv och under varje låt tänkte jag för mig själv "nu orkar jag inte mer, jag kommer aldrig kunna ta den där höga tonen eller det där danssteget" men kroppen bara körde på och vi hade så jäääääkla kul!
 
Efter showen fick vi träffa fyra tjejer som hade vunnit en goodiebag samt privat liten träff med oss, de var så trevliga och superglada över showen. När vi sagt hejdå till dom gick vi ut till lobbyn för att signa autografer till alla barn som spänt väntade, samt tog selfies med de fulla härliga kvinnorna. Det var en galen och overklig känsla. Men samtidigt helt underbart! Helt plötsligt var kvällen över och vi åkte 4 timmar tillbaka till London med ett litet stopp för nattmat på McDonald's.
 
Jag kan typ inte fatta att detta har hänt och att det blev så lyckat som det blev. Hela produktionen verkar så nöjda och vi är så stolta över varandra. Nu är det dags att ladda om inför nästa show som är den 20 april i Exmouth. Då kommer även min älskade mamma på besök från Sverige och min kära pojkvän följer också med för att se showen. Woop woop!
 
Nu ska jag fortsätta slappa framför Youtube. Jag hoppas att ni har haft en fin helg! Kram.
 
Always | |
Upp